Bruker du Statsforvalterens skjema på vegne av en virksomhet, bør du lese om endringene som kommer. Tilgang til tjenester og skjema via roller opphører ved utgangen av året. I stedet trenger du fullmakt gjennom en tilgangspakke. Det er virksomheten din som gir tilgangspakker.